2016年4月10日

160409 最終ベルが鳴る公演 相笠萌生誕祭





キャンセル待ち65
最後尾二入到場
真係差少少就入唔到
之前要一個月あん誰完全唔中
blog都冇機會更
今次第三次睇公演
位置是三次中最差
中間偏左企位第四行
根據經驗
一定要揀中間
雖然前面已經大把人頭
想睇人只能不斷"拮"高
如果我矮少少就更加什麼都看不到
不過入到場已經要謝天謝地...



もえ生誕祭就先講もえ
三年前曾是首推
雖然現在棄了
但今次看到不是因為肥的問題
只是不喜歡金髮和毒舌系
如果完全冇感就連提都唔會提
所以もえ還算是有留意(!?)
公演中亦多次被說和幾年前外表和內在都完全不同
自介mc時台下觀眾對每個成員都像自己生誕祭一樣大叫
令成員都很驚訝


市川愛美的舞對我最有吸引力
感覺跳得很用力
unit的舞配粉紅色裙很有女性美
每看一次也要說一次
和篠原涼子有幾分相似


中田繼續也是很賢妻感
夜蝶帶領野村非常好


193在k中算高的一批
身型舞蹈都一流
最近髮型改了有瀏海
唔太習慣


もぎさん
沒有什麼特別吸引
但就是感覺好
在会いに行こう時走到左邊邊位
很多人都只看台中間
我就追著もぎさん
所以都好像對到幾次眼


野村なおちゃん
今次公演有一半以上時間都是追著なお
在會議生中算高齡
很少人會推
出鏡率太低
如果過多一年半載都是這種存在感
多數會畢業....
なお唱夜蝶性感得來還帶點怕醜
希望之後能有多點資源


久保さとね
本來完全冇感
顏不是我type
但今日雙馬尾又幾可愛
應該會繼續留意下


完場鞠躬之後
等離場見送り時
在我正面的是野村久保
有一兩秒揮螢光棒並對上了眼...


最後見送り環節
和成員面對面講野始終是我最苦手的事
所以唔想去握手
保持某程度的距離見到就夠了
市川もえもぎ都有講野
市川:かわいいよ
もえ:おめでとう
もぎもぎおん大好き
但三人都只是繼續微笑和揮手
又唔算無視
可能都係太細聲所以唔知我講咩
193最簡單
沒有對話
只是做8pose就有反應
回我8pose
亦是16人中笑得最燦爛的
可惜最失敗就是193旁邊就是野村久保
做完8pose未回得神來
沒有對兩人說到任何事
只有揮手...orz(雖然講左多數都係聽唔到)


總結是次公演排名
no1.野村奈央
no2.茂木忍 
no3.中野郁海
no4.市川愛美
no5.相笠萌 久保怜音 中田ちさと



1 則留言: