2016年11月11日

161026 僕の太陽公演

冇更新4個月了
這4個月竟然中了5次公演
全部都是僕の太陽公演
全部都是cancel待ち入
全部都有彩希!!!!!!
另外還有運動會感謝祭8の日
之前的太耐唔寫了
只寫今次
因為今次終於唔係抽選外
有得坐
中間偏右第5行
即下圖中DEMAND附近




對眼永遠追着彩希(=V=)
















影相扮鬼








今場剛好是彩希第600場公演









好大對比









拜神OO












茂木就在我面前脫了
好偉大










彩希又大大力打早紀












唱夕陽時有段時間彩希會走到最右邊
追住彩希睇時見到我手上把扇
指住把扇問係唔係自己
我當然地也點了頭\(> o <)/














最後見送時彩希在最左邊
是最後1個
我只講到一句600回おめでとう
彩希指住我把扇回了我句ありがとう\



"

沒有留言:

張貼留言