2015年8月22日

150819 AKB48のあんた、誰? (第四回)



念願的一集あん誰,第一次中T8,好滾動呀~~(T.T)

一星期中兩場あん誰已是極限,如果唔係兩場,中埋星期五第三場⋯⋯

日本人應該都冇幾多個

不過睇到星期三呢場已經心足,是睇過眾多集あん誰中最萌的一集

不放上youtube絕對是浪費!

但萬一真的不放上youtube,為了能靠這篇回味,所以寫了很久,希望盡量寫得詳細一點

開場前新妻又出來打招呼,又問有冇來自遠方的人

有兩個說鹿兒島來的,我當然也說香港來的

可是新妻認唔到我,如果中到星期五場應該會認得吧

新妻問我推誰,我非常緊張地答推坂口,明明我應該說ナギイチ

沒想到會問我問題呢,突發事件苦手的說...
新妻說他們也是北海道出身,請多多支持





正式開始,先唱了47の素敵な街へ,今場5人是

中野郁海(いくみ193)
坂口渚沙(ナギイチ小沙)
倉野尾成美(しっぽ)
岡部麟(べりん啤梨)
小田えりな(おでんおだえり)



第一企劃係預祝193生日,她說想要筆袋做生日禮物

企劃便準備了ABC三個箱,193最後選了A箱

結果中的是和賀的壁ドン
圖中見到和賀'都算有型'的壁ドン

但重點係說完台詞後和賀放了一大個屁!!!


然後全場靜了...當時觀眾還未知什麼事,193還是被壁ドン的狀態
其後才按著鼻走出來,好可憐的いくみちゃん(・_・)

set change:推介其他t8成員
193推介阿部芽唯



第二企劃是選排名
5人之中排出最麻煩的女朋友
5人予想:
1.べりん
2.しっぽ
3.小沙
4.いくみ
5.おだえり
結果予想通り,べりん榮登第一( ̄w ̄)
雖然麻煩,諸多要求又毒舌,但好可愛~
おだえり會經常玩すきすきラリー好煩所以第二

小沙第三,193第四,しっぽ第五


set change:
小沙推介小魔王,坐新幹線回家時經常會一齊玩




第三企劃是如果不是t8,理想的告白場景

今次竟然唔係新妻玩晒,成員可以揀人

首先是しっぽ,揀了和賀,意外的受歡迎

在大自然遊車河,在草地上玩滑草

滑完新妻葡萄地說點解唔係我(;_;)




然後193新妻
在棒球合宿時煮牛骨拉麵,切東西時是切自己隻手( ̄▽ ̄)
新妻告白完193覺得和理想有出入,於是換和賀告白多次,新妻意外的不受歡迎呢~





おだえり終於揀返新妻

當然又係玩すきすきラリー



小沙都係揀同和賀bbq,新妻又葡萄了

最後的べりん揀同和賀去海邊,和賀掛住水泡同べりん玩沙灘波,新妻趴晒地好唔開心

和賀:現在我幫你燒野食,但將來請你煮飯俾我食啦

台詞好帥,但和賀....
小沙一面委屈,最後都好人地收貨,優しいね~




第四企劃

是日高潮!!!
team8戰隊治癒者!!!!!!!!!!!!!!
5人要用萌台詞解決飯的煩惱,和飯有很多互動*\(^o^)/*
有飯說由廣島來,聽日要返去開工
193喵:那帶我一起回家吧(≧∇≦)



但其他喵講咩已經忘了,可惜...
我最記得只是べりん的腿好白好美,真的美到什麼都忘了











最後5喵和所有飯玩一次すきすきラリー,我也有一起說 : すき~~~

チャン+最後又是傲嬌的べりん勝出~









求放這集上youtube啊~~~~









1 則留言:

  1. >> 下次過黎幾大要排番次, 晤識聽晤識講都好........

    回覆刪除